Strona główna

+48 881 520 850 Call Center

Carda Beach 5*

LOKALIZACJA HOTELU
w Kardamenie, przy plaży, ok. 5 km od centrum , ok. 7 km od lotniska, ok. 700 m od centrum handlowego.


WYPOSAŻENIE HOTELU
liczba pokoi: 200, restauracje: 1, restauracje a'la carte: 2, baseny odkryte: 2, bar przy basenie, koktajl bar, pralnia/czyszczenie chemiczne (płatne), recepcja 24h, sklep z pamiątkami, taras słoneczny, parking, ogród, mini market, opieka lekarska (płatna), centrum konferencyjne.


BASEN
2 baseny odkryte o łącznej powierzchni 2000 m2, parasole, leżaki, ręczniki bezpłatne; basen kryty (100 m2);


POKOJE
klimatyzacja indywidualnie sterowana, telewizja satelitarna, sejf, internet bezprzewodowy, lodówka, telefon, taras/balkon, suszarka do włosów, mini bar/lodówka, łazienka z prysznicem, zestaw do parzenia kawy/herbaty, telewizor LCD.
STANDARD: pokoje dla max. 3 osób (ok. 28 m2).
SUITE: pokoje dla max. 3 osób (z bezpośrednim dostępem do basenu).


PLAŻA
piaszczysto-żwirowa, łagodne zejście, parasole, leżaki.


SPORT I FITNESS
koszykówka, tenis ziemny, tenis stołowy, sala gimnastyczna, jacuzzi, centrum fitness, aerobik, SPA (płatne), sauna, bilard (płatny), łaźnia parowa, boisko wielofunkcyjne.


SPORT NA PLAŻY
nurkowanie (płatne), sporty wodne (płatne).


WYŻYWIENIE
pakiet All Inclusive Ultra.


ALL INCLUSIVE ZAWIERA
śniadanie (7.30 - 10.30), lunch (12.30 - 14.30) i obiadokolację (19.00 - 21.30) w formie bufetu, w restauracji głównej; napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole (wybrane alkohole międzynarodowe) w poszczególnych barach i restauracjach od 10.30 do 23.00, koktail bar "Blue Moon" czynny 18.00 - 2.00; bar przy basenie "Bay Beach Cafe" otwarty od 10.30 - 18.00 (lody 14.00 - 16.00, gorące i zimne przekąski 11.00 - 14.00 oraz 14.30 - 18.00).
Po godz. 23.00 napoje bezalkoholowe oraz alkohole płatne!


INFORMACJE DODATKOWE
Hotel przyjmuje Gości od 16 roku życia.
Mini lodówka uzupełniana napojami 3 razy w tygodniu.
Oświetlenie kortu tenisowego dodatkowo płatne.


Informujemy, że wskazane w ofercie godziny funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej (np. godziny serwowania posiłków, otwarcia basenu) mogą ulegać niewielkim zmianom. Zmiany te mogą być powodowane okolicznościami, za które odpowiedzialności nie ponosi, ani hotel, ani organizator turystyki, w tym m. in. sezonowością, warunkami pogodowymi, prośbami Gości lub zdarzeniami o charakterze siły wyższej.

Drukuj
UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii. Kliknij, aby dowiedzieć się więcej. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.